Dostawa

Często Zadawane Pytania

Czas dostawy zależy od tego, jaki produkt ma zostać wysłany. Czas dostawy możesz sprawdzić na stronie produktu w serwisie.

Twoje zamówienie zostanie dostarczone do domu przez DPD lub, jeśli wybrałeś tą opcję podczas składania zamówienia, w Punkcie Serwisowym DPD. Jak tylko przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz od nas kod śledzenia i śledzenia, za pomocą którego możesz śledzić przesyłkę.

Jeśli nie będziesz obecny w momencie dostawy, Twoje zamówienie zostanie zaoferowane jednemu z Twoich sąsiadów (chyba, że zaznaczyłeś podczas składania zamówienia, że ​​Twoja przesyłka nie może zostać dostarczona do sąsiadów). W przypadku braku możliwości dostarczenia zamówienia do sąsiadów, zostanie ono dostarczone następnego dnia do najbliższego Punktu Obsługi DPD.

W przypadku zamówień poniżej 350 zł płacisz 35 zł kosztów wysyłki. Nie ponosisz kosztów wysyłki w przypadku zamówień powyżej 350 zł.

Tak. W kasie możesz wybrać dostawę paczki pod inny adres. Na przykład możesz zdecydować się na dostarczenie przesyłki na swój adres roboczy.

 

Inne pytanie?

Masz pytanie? Znajdź odpowiedź poniżej w często zadawanych pytaniach według kategorii:

  •  

Formularz kontaktowy

Czy Twoje pytanie nie znajduje się wśród najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi? Prosimy o kontakt poprzez poniższy formularz kontaktowy: